Utmattad man kan bli..

Förlåt för sämsta uppdatering från både mig och ellie. Jag har iaf varit lite upptagen den här helgen, har så mycket att tänka på, att göra etc. Anyways, igår (fredag) var vi på en täbyfest. Konstigt nog tyckte jag att det var rätt nice, skönt att träffa gamla vänner från olika håll här i Täby. Blev vänner med övänner, och ovänner med vänner. Lite kul var det, ofcourse kunde det bli bättre.
Kom nyss hem från bio, kollade på SAW i 3D fyfan vad jag pissa på mig. Filmen var inte dålig men tycker liksom att de inte var så mycket 3D men den var värd pengarna

Lite bilder..

förkrök


påväg till festen, vettefan vad jag gör för min


louise o vikk


SAAAW! ellie och jag med våra coola 3Dglasögon


några coolingar.. venne vilka (hehe)




Kommentarer
Postat av: A - "The Joker" - G

Du känner dom två killarna...De vet du

...JKr

2010-10-31 @ 11:27:34
Postat av: vikk

Haha klart du känner dem kim... De är ju skitsnälla inte va dum nu

2010-10-31 @ 12:51:38
Postat av: SPUNK

Mhmm, du känner dom

2010-11-05 @ 14:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0