Skolan knullar ens hjärna

Rubriken säger väl allt? Det är sant, jag känner mig trött och värdelös. Ibland glömmer jag vilken dag det är på grund av stress.. Ibland blir jag förvånad att vi ENS slutar. Den skolan jag går i är Täbys bästa skola. Det vill säga, hundra inlämningar varje vecka.. Får väl trösta mig själv med VG+ på engelska provet idag (Dessa lärare HATAR mig lika mycket som jag hatar dom, därför vägrar dom att ge mig bättre betyg trots att jag är bättre än vissa pluggisar i min klass).. Nog om skolan.
Åkte till täby centrum och fikade med Mimmi, Fredrika och Louise. Tjejsnack behövdes verkligen.. Dock väldigt pinsamt att hälsa på några gamla, fula, små pundare man kände en gång i tiden. Man skäms ju lite, eller? JAG skämdes iallafall, vem bryr sig om er..
Tänkte gå ut för att jogga lite snabbt för att bränna bort lite kalorier? Orkar man det? Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0