Shoppa utan pengar... hemsk brud


Jag läste i Aftonbladet idag och hittade en artikel om en tjej (Vanita) som bor i Hägersten i Stockholm  och shoppar för ca 35 000 lånade pengar. Hon har en skulld på 180 000 kr. Hon har ingen a-kassa utan hon lever på eurokard.Hon säger "jag skulle häldre leva som en knarkare än att leva de här svenson livet, de passar lixom inte mig för att jag kan inte gå upp tidigt varige morgon och gå till en tråkig affär.. de passar lixom inte mig.."
Tjejen får nu hjälp av pogrammet lyxfällan på tv 3. hon säger att hon passade på att shoppa MASSA innan de kom för att hjälpa henne för hon visste int eom hon skulle få shoppa efter hon hade fptt hjälp... asso bruden kan inte vara frisk... 180 000 i skuld och hon har inget jobb?!?! vad tänker hon med? jag menar inte bara att hon är dum hon ser ju inte helt frisk ut heller... kolla på bilden nedan.
Jag kan inte förstå hur man kan vilja leva ett sånt liv?

Vanita






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0