Pinsamma pundare

Okej jag förstår inte grejen med att hänga i ett centrum. Efter skolan går man direkt till centrumet och "hänga" VARJE DAG, bokstavligen. Tigger cigg, hänger på donken, sitter och bara inte gör ett piss. Egentligen så förstår jag inte ens hur dom har råd med deras busskort? Varje gång man är i centrum ser man samma ansikten, till och med dom som är äldre än mig är fortfarande kvar. Jag snackar inte bara om vardagarna, utan helgerna också. Jag förstår inte vad dessa människor gör med sitt liv (om dom ens har nått såklart). Vad kommer hända med deras framtid? Kommer dom dö som pundare? Oj vad det inte skulle förvåna mig. Men man undrar ändå när dom hade tänkt att börja skaffa sig ett liv? Aldrig eller hur? Förvånande. Med tanken på deras kläder. Okej seriöst dom går över gränsen.. Vem fan går runt med mjukisbyxor, munktröja som brud på vintern? till och med sommaren! Ja juste, dom gör. Pinsamma pundare, hälsa inte.. blir äcklad!
På tal om mjukiskläder, dom kläderna borde stanna hemma. precis som mina!

EGOPICS

myyyyyyyyysigt



Kommentarer
Postat av: Hanna Eriksson

Så jävla sant, dom där ungarna som tuggar i centrum har inte växt upp än & insett att det finns bättre saker än & vara där tjugofyra! Tung du e Kim!

2010-10-25 @ 22:23:57
Postat av: Hanna Eriksson

Så jävla sant, dom där ungarna som tuggar i centrum har inte växt upp än & insett att det finns bättre saker än & vara där tjugofyra! Tung du e Kim!

2010-10-25 @ 22:24:38
Postat av: madded

du har ju själv hängt där? du va där bokstavligt där HELA tiden ;)

2010-10-26 @ 21:28:43
Postat av: Anonym

du har ju själv hängt där? du va där bokstavligt där HELA tiden ;)

2010-10-26 @ 21:29:15
Postat av: Kim

Har växt från det där madde. Det borde dom också göra

2010-10-26 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0