nattmys med...mig själv :D

Nu sitter jag hemma i soffan med en filt lite mat (hehe) och kollar på America´s best dance crew...fyfan vad alla är bra på att dansa, det kräver mycket träning.
Jag vet inte varför jag inte går och lägger mig, jag är helt enkelt inte trött och jag måste träffa christoffer så jag kan få cigg så att jag kan sova gott :D  och juste.. jag väntar på att min bror ska komma hem också :P 
 
  



Jag satt och tänkte mycket idag när jag satt på tunnelbanan på väg hem.. killfrisyren 2010 är ju den fula bögfrisyren...
jag gillar den inte det ser allderles för sliskigt ut och jätte bögigt! dock så måste jag säga att den kan vara fin på vissa killar då de inte har så sliskig eller bögig stil på de hela... men det är inte många.


HÅret är snaggar på båda sidorna med längre hår imitten...

jag tycker det här är en fin killfrisyr

PS är han snygg eller snygg?!?!


HAHA jag vill lägga ut två gamla ego bilder på mig när jag är blond.
haha de två bilderna va mina favoriter, varför vet jag inte...
 jag kan inte sluta garva när jag ser dom...
 



HAHAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0