min helg :D

Förlåt att jag inte har skrivit så mkt i helgen men har varit väldigt upptagen :)
igår såg vi (louise Kim jag Trolle och Adrian) på bio SAW 3D SUUUPERBRA. inte så mkt 3D men den var bra. Efter bion åkte killarna, kim och viktoria hem och jag och louise drog vidare på fest i enebyberg typ :P det var super kul! vi gick och la oss lite sent (09.00) hehe men det va ju kul och vi var inte så trötta. Jag vaknade "imorse" kl 17.00 haha vi gick och beställde pizza mmmh! sen drog vi hem till oss. nu sitter jag hemma och ska bara sova,sova och sova.

bilder kommer upp senare (har inte min dator) hehe.

ÅÅÅH jag är ju så avis på kim och viktoria som ska dra på kryssning... nu är det bara jag och Louise hemma av "tjejerna"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0