Lär känna Ellinor :D

Nu har jag absolut inget att göra, så jag hittade en lära känna lista.


Hur bor du: Jag bor i ett 3vånings radhus, på Murkelvägen
Brukar du komma i tid: Till skolan? nej..
Hur lång är du: jag har inte så mkt koll på de men ca 163
Kan du laga mat: Jag är inge proffs
Vad jobbar du med/pluggar du:Jag pluggar till stylist på Plusgymnasiet
Vad har du på dig just nu: Jeans ett linne med en koffta över
Har du någon fobi: hmm.. jag klarar inte av spindlar..
Hade du en bra kväll igår: Min kväll igår var annurlunda men jag hade jätte mysigt
Vilket är ditt senaste inköp: En god snickers
Din favoritdryck på morgonen: Caffelatte
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma :D
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej jag sov på soffan hos kim
Vad hade du sönder senast: Min fina spargris...
Vem snackade du med senast: Med min jobbiga bror
Varm favoritdricka: ChiLatte
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: hmm... jag gör inge dumt :D
Saknar du någon just nu: Jag saknar alltid någon
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Irritera mig.. eller vara otrevlig
Någon jag stör mig på: ingen..Alla är unika
Intressen: hår, smink, naglar, kläder,kompisar och såklart KILLAR!
senaste person du kramade: Kim
Senaste person du ringde: Kim
Senaste person som ringde dig: Min bror.
Vad drack du senast: coola
Vill du ha barn: JAG SKA HA BARN! .
Längtar du till din nästa födelsedag: Klar jag längtar
Har rakat dina ben någon gång: Skulle inte klara mig utan att raka mina ben
Är du sugen på något nu: JA! GODIS!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ca 3 st
Använder du hudkräm: JA de gör jag
Attraheras du av män med skägg: hmm nee skulle jag inte säga att jag gör.
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: ibland, de är wså mysigt att baka
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jag är både nöjd och missnöjd
Vilken låt lyssnade du senast på: just the way you are
Har någon annan sovit i din säng inatt: de vet man aldrig :P
Vad tycker du är äckligt: FISK! UCSH! USCH! BLÄÄÄ!
Har du pengar på mobilen: ne inte nu :P

så..nu känner du mig lite mer ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0