Hejsan

Nu sitter jag hemma i soffan och har precis komimt hem från Kim. Igår var det en lugn och mysig dag, vi (Jag, Kim, Viktoria, Fredrika, Louise, Trolle, Adrian och Stoffe) satt hemma hos Kim och gjorde absolut ingenting. När Viktoria hade somnat drog jag och kim till donken i hägernäs och åt lite glass och drack en caffe :D

Idag vaknade jag sent.. jag gick upp satte mig framför tven och efter ett tag när jag orkade gå ut i de kalla så åkte jag hem. Nu sitter jag i soffan och myser lite med en kopp te...mmmmh. Min dag har varit jätte tråkig och lång.. men jag får tröstsa mig med att söndagar brukar vara sega...  Det är så kallt ute, jag längtar tillbaka till Gran canaria.. 








ÅÅH 3 veckor på Grancanaria va inte helt fel ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0