Åldern är en siffra

Hm ursäkta att vi inte har skrivit något idag förens nu men både jag och ellie har varit lite upptagna. Jag var upptagen med att sova, och ellie i skolan. Jag kommer nog inte skriva mycket idag för jag måste göra hundra läxor som ska in efter lovet. Skolan kan verkligen ta död på en.. Så vi ber om ursäkt för det.

Ellies inlägg om åldern är sant, det är en oskriven regel. MEN de har sin gräns tycker jag. Det är jävligt äckligt om killen är 6 år äldre än bruden eller ännu värre om bruden är 6 år äldre än killen? I mean, varför kan man bara inte hitta någon i sin ålder? Fine, vissa kan vara kära och lyckliga men lita aldrig på att killen/tjejen kommer vara trogen. Du måste alltid tänka på om du vågar ta risken och när du väl beslutit att ta risken kan du också vara beredd på att förlora.
But face it or not, du kommer bli sårad förr eller senare.
Plus att dom flesta bryr sig om vad andra tycker. Och på grund av det kan det förstöra ett förhållande. Och en viktig sak man ska tänka på också, är att äldre killar kan utnyttja en för sex. Notera dock att jag skrev KAN.
Men vadfan, ni får göra vad ni vill för jag kommer inte bry mig vad ni än gör. puss 
Olika på alla sätt, men bästavänner oavsätt. love you babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0