3 av 4 tycker att det är okej att ha KK.

”Fungerar bra för många”

Ibland träffar hon i sitt yrke som sexualrådgivare personer som har bekymmer med sina KK-relationer, till exempel att den ena egentligen är kär.

– Ibland handlar det om att man inte lyckats ta sig ur en tidigare kärleksrelation, säger Sandra Dahlén.

Hon vill poängtera att det inte alls betyder att det alltid är problematiskt med KK-förhållanden.

– De här relationerna är som andra relationer. Ibland fungerar de bra för alla inblandade, ibland fungerar de inte för någon. Men helt klart fungerar de bra för många. Och jag tycker det är bra att det finns olika former av relationer så att man kan prova sig fram till det som känns bra för en själv, säger Sandra Dahlén.

 

taget från http://www.aftonbladet.se/wendela/article7962807.ab


JAG
tycker att det är okej att ha KK MEN inte allt för många eftersom killar snackar. Det är ju så att om killar har sex med många är dom legender men om brudar har sex med många är dom horor? Skillnad.

Jag är ju oskuld så vad vet jag om sånt? Mina åsikter är alltid bäst.

 


Kommentarer
Postat av: ellinor

haha oskuld sa du? jag hoppas inte att läsarna tror på de.. :P

2010-10-26 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0