Fredag 5 november

Hejsan.
Nu sitter jag hemma hos Viktoria. Vi väntar på att Louise och Kim ska komma sen blir det nog till att dra ut.
Förlåt att jag inte har skrivit men mitt internet funkar inte hemma.. och har varit upptagen när jag inte har varit hemma, men det har inte funnits något att skriva förutom att i tisdags va jag, Louise, Trolle och Adrian på en FAIL fest i ensta.. haha men kul vare, det blev lite bråk. sen i Onsdags va vi tjejer på en Halloweenfest i fregatten, visst det var kul, vi kom inte hem på kvällen så vi sov hos Jonte.
Igår va vi bara hemma och tog det lugnt, Jack, Kim och Marqus kom till mig på "kvällen" vi såg på film och chillade lite. Så ikväll blir det fest ;D
Måste bara visa en bild på min underbara bästavän viktoria :D
Visst är hon bara för jävla snygg?!
Det var kim som redigerade den, visst är hon duktig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0