Förlåt förlåt förlåt

Jag känner mig helt värdelös eftersom jag har bara skrivit förlåt förlåt hela tiden för en dåöig uppdatering men jag lovar att från och med nu ska både jag och ellie skärpa oss!
Vill också säga att trots vår sämsta uppdatering är det många som påminner oss att skriva på bloggen och att statistiken är fortfarande på topp. Tack!
Anyways som vilken person som helst är det helt klart att vi är upptagna för det är ju lov? Festat hit och dit, så fort man kommer hem vill man bara lägga sig och SOVA.

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om men jag kan ju berätta lite vad som har hänt detta sugiga lov.

Söndag-Onsdag var ju jag och min vän viktoria på kryssning till Finland. Pfft, som jag har nog nämnt innan är finnar keffa på att dansa (festa), låg på marken och garva. ALL EYES ON US! När vi var framme i Finland drog vi direkt till hotellet, fina och lyxiga NAANTALI SPA HOTEL. Ni hör nog på namnet att det är värsta lyxiga? Aight, det var väldigt skönt att komma bort lite från Täby faktiskt. Där tog vi det iallafall lugnt och hade mysigt. Spa, gymmet, restauranger. Åkte därefter till Åbo, där träffade vi några stalkers! Äckliga finnar som nog aldrig sett två snygga brudar förut? Hmm.. Dock var bussresan överdrivet dyrt! Därför hatar jag euro

Onsdag
På kvällen åkte vi hem och drog till en hallooweenfest i närheten! Täbyfest, dock var det värt det. Jag hade otroligt roligt eftersom vi kände alla där. Skitskönt att få träffa vissa man umgicks med förut. Det var dock jävligt jobbigt att aina kom fram och tillbaka. Bråk hit o dit! Jadu, så går det när man bor i ghettot.

Torsdag Om jag ska va ärlig så kommer inte jag ihåg vafan jag gjorde.. På fest var vi ju? eller..? No minnen som kommer upp tyvärr

Fredag Åh nej.. det var igår va? kommer inte ihåg.. eller jo! vi var på fest, marknadsvägen. Rooooooligt!

Jadu, jag orkar inte skriva mera! :D ursäkta att det är inga bilder, men vi tar aldrig bilder. ska nog börja med det för eran skull..


Kommentarer
Postat av: anonym

jag tycker det är ganska dålig uppdatering nu med............................................

2010-11-09 @ 22:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0